poniedziałek, 26 sierpnia 2013


Siemcia.  
           W tym poście chciałbym wam jak się domyślacie opowiedzieć o mojej klasie. Tak jak wam wcześniej się dowiedzieliście idę do 1 gimnazjum. Dziś dowiedziałam się z kim będę do nij chodzić, okazało się,że  z tymi samymi osobami z którymi chodziłam do podstawówki. <radoch>  Pewnie dziwi was, że się ciesze, ale naprawdę każdy z nich jest fajny na swój sposób. Przez te 7 lat bardzo  zżyliśmy się ze sobą, przyzwyczailiśmy się do siebie i razem tworzymy zgraną paczkę. 
Ale co ja  gadam tylko o szkole. Cieszmy się ostatnim tygodniem wakacji, ponieważ już za tydzień wkroczymy znów, a może dla niektórych w końcu w mury szkoły.    


 A na koniec dodaje wam takiego słodkiego kotka.



P.S. Następny post pewnie pojawi się jutro. Papa :** 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Za każdy komentarz dziękuje, motywuje mnie on do dalszej pracy :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.