piątek, 20 września 2013

Piąteczek ♥

Hejoo! 
Na samy początku chciałabym was ogromnie przeprosić, że tak długo nie dodawałam postów. Sami wiecie z jakiego powodu. Szkoła... mam mnóstwo nauki i choć ma jej nieraz mniej jestem tak zmęczona, że nawet nie mam siły myśleć. Na razie nie jest źle, z ocenami, piątka, parę czwórek, trojka i jedna jedynka z angola z testu diagnostycznego. Nie przejmuje się za bardzo tą jedynką, ponieważ na 18 osób w mojej klasie 14 dostało buty, a moja siostra i mam mówiły mi, że zawsze z tego dostaje się przeważnie kapcie. Więc spokoo. Myślę, że w ten weekend pojawi się w końcu coś nowego na moim blogu. Więc zapraszam.  




Paa :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Za każdy komentarz dziękuje, motywuje mnie on do dalszej pracy :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.