niedziela, 13 października 2013

Troche wolnego czasu, a i tak go dla was brak.

Hejka. Bardzoo was przepraszam, że nie dodawałam postów, ale nie miałam zbytnio czasu ani pomysłów. Mam teraz mnóstwo kartkówek, prac domowych i tak dalej. Gdy mam trochę wolnego czasu nawet nie mam siły wymyślić o czym wstawić posta albo idę na dwór odpocząć, pojeździć na rowerze lub pograć w piłkę  , bo ostatnio jest ładna pogoda.Mam nadzieje, że od teraz będę miała odrobinkę więcej czasu aby choć 30 minut poświęcić na bloga choć dwa razy w tygodniu.
W ostatnim czasie zauważyłam, że coraz częściej pod postami pojawiają się komentarz, a nieraz nawet komentarze. Bardzo wam za to dziękuje. Bardzo zachęca mnie to do "działania". I jeszcze raz proszę głosujcie na wasz ulubiony serial, do końca pozostały tylko 18 dni.Jak mijają wam jesienne dni? Piękne są te złote, czerwone i ostatnie zielone liście sprawiające, że świat nabiera kolorów tęczy.Choć jesień też kojarzy się z deszczem i ponura pogodą, a w taką niestety często dostaje się doła. No ale cóż cieszmy się tym co jest teraz, choć dla niektórych teraz nie jest  radosny bo kończy się weekend. Ale dla mnie jeszcze się nie kończy, bo mam jutro wolne.Myślę, że mi wybaczycie ten długi brak nowych postów.
 paa
        

2 komentarze:

  1. boski post. masz świetne pomysły na notki.
    obserwujemy? http://goals-and-passions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz dziękuje, motywuje mnie on do dalszej pracy :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.