piątek, 22 listopada 2013

♥ Christmas ♥

Hejoo. Co u was słychać? Przepraszam ze moją nieobecność, ale na początku tygodnia nie miałam czasu wiecie, szkoła. Wczoraj i dziś nie byłam w szkole bo jestem chora :( Szczerze to wolałabym iść do szkoły niż być chora i siedzieć w domu bo jak sobie pomyśle, że muszę to wszytko nadrabiać to już mi się nie chce. Ale przejdźmy do tematu postu  za prawie miesiąc już święta, niedawno skończyło się wakacje, a tu już święta ale ten czas szybko leci. Chyba każdy kocha święta Bożego Narodzenia i Wigilie. Ale tak naprawdę dlaczego darzymy to święto aż tak wielkim sentymentem?... Dlatego, że dostajemy prezenty??? Może i w pewnym stopniu tak. Ja kocham za ten ciepły nastrój, wszędzie krząta się pełno ludzi słychać śmiech i miłe rozmowy. Za to, że pada śnieg i możemy cieszyć się jak dzieci tym białym puchem. Za radość przy stole wigilijnym i tą atmosferę jedyną w swoim rodzaju. Za ubieranie choinki i ten kolorowy blask który roznosi się po całym domu. Długo by jeszcze wymieniać. Po prostu to święto ma to coś czego nie mają inne.









Mam nadzieje, że podobał wam się post. Niedługo dobijemy do 1000 wyświetleń, bo jest już ich ponad 840. Dziękuje wam za to :**. Paa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Za każdy komentarz dziękuje, motywuje mnie on do dalszej pracy :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.