sobota, 14 grudnia 2013

Skoki narciarskie...i weekend

Hej. Zaczął się weekend. U mnie całkiem spoko, wczoraj byłam na próbie (jak wspominałam gram na perkusji, aktualnie na werblu), a dziś na zakupach przed świątecznych. Ale jak pomyśle, że muszę napisać rozprawkę z polskiego, nauczyć się pierwiastków, na sprawdzian z niemieckiego i kartkówkę z angielskiego to na samą myśl mi się nie chce i nie wiem jak to ogarnę. A u was jakie plany na weekend? No ale wróćmy do podstawowego tematu posta, który miał się pojawić już jakiś czas temu. A mianowicie chodzi o skoki narciarskie. Chyba nie muszę tłumaczyć na czym polega ta dyscyplina sportu bo myślę, że każdy z nas przynajmniej raz oglądał rywalizacje skoczków w telewizji.







   Nasi dumni reprezentanci narodowi to m.in. Piotr Żyła, Kamil Stoch, Krzysztof Biegun, Krzysztof Miętus, Maciej Kot, Stefan Hula, Dawid Kubacki, Jan Ziobro i inni. Ale oczywiście nie zapomnijmy o Adamie Małyszu który odnosił światowe sukcesy. Moim ulubieńcem jest Piotr Żyła, ma świetne poczucie humoru w każdej sytuacji. Zawsze z zaciekawieniem oglądam wywiady z nim które pełne są miłe atmosfery i śmiechu. A kto jest waszym ulubieńcem? Lubicie skoki narciarskie?








Już bardzo mało zostało nam aby dobić do 1000 wyświetleń, jak mówiłam będzie coś nowego na moim blogu. Jeszcze nie wiem dokładnie co ale mam już jedną propozycje.
Paa :**

2 komentarze:

  1. ,,he he" ~Piotr Żyła
    Uwielbiam to ♥

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz dziękuje, motywuje mnie on do dalszej pracy :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.