poniedziałek, 6 stycznia 2014

Tag o mojej osóbcee.

Hejka. Dziś ostatni dzień leniuchowania na szczęście jutro idę do szkoły dopiero na trzecią godzinę lekcyjną więc nie muszę tak wcześnie wstawać. W najbliższy czasie posty będą pojawiać się rzadziej, będę się starać aby dodawać co dwa trzy dni. Mam nadzieje, że dam radę. Dziś ma dla was tag o mnie.

1.) Gdzie byłeś 3 godziny temu? 
Chyba w domu.
2.) Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?. 
Nie przypominam sobie.
3.) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego? 
Tak, chyba najbliżej to laczuszki.
4.) Czy masz na sobie skarpetki?
 Tak.
5.) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni? 
Nie.
6.) Czy jest Ci gorąco? 
Troszeczku.
7.) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia? 
Herbatkaa.
8.) Co ostatnio jadłaś? 
Pomidorka.
9.) Czy tęsknisz za kimś teraz? 
Tak. :(
10.) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór? 
Może jeszcze pouczę się z chemii,a później coś obejrze.
11.) Jakiego koloru bluzkę masz na sobie?
Granatową w szare paski z dodatkiem czerni.
12.) Byłaś w tym roku u lekarza? 
Nie :)
13.) Czego teraz słuchasz? 
W tym momencie: Calvin Harris & Alesso - Under Control ft. Hurts.
14.) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ? 
Oczywiście, że tak.
15.) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie? 
Aha
16.) Lubisz ostre przyprawy? 
Tak, ale nie gdy jest ich przesadnie za dużo.
17.)Dlaczego założyłaś bloga?
Koleżanki mnie namówiły.
18.) Jaka jest w Ciebie pogoda? 
Ciemno jest i nie widać. :D
19.) O której godzinie budzisz się rano? 
Gdy idę do szkoły na ósmą to tak 6:30- 7:00. Zależy.
20.) Jaki masz dzwonek w tel? 
Naughty Boy - La La La ft. Sam Smith
21.) Czy byłaś kiedyś w innym kraju? 
Nie.
22.) Ile masz rodzeństwa?
 
Dwie siostryy.
23.) Komputer stacjonarny czy laptop? 
Ja mam komputer stacjonarny, ale laptopem nie pogardzę :)
24.) Jakie jest twoje ulubione radio? 
Zazwyczaj słucham RMF MF
 
Co myślicie o tag'u?

3 komentarze:

  1. Ciekawe pytania no i odpowiedzi ;)
    I jak dobra była herbata pyta przez słomkę ? ;)
    Pozdrawiam ciepło ;***
    Zapraszam do nas:
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz dziękuje, motywuje mnie on do dalszej pracy :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.