środa, 5 marca 2014

S U K C E S !!!

Hejka. Nawet nie wiecie jak jestem szczęśliwa. Dobiłam do 100 obserwatorów. Bardzo wam za to dziękuję, za to, że jesteście wspaniałymi czytelniekami.  Zaczynając moja przygodę z blogowaniem nie wiedziałam, że osiągnę taki sukces. Będę miała ponad 100 obserwatorów, ponad 3300 wyświetleń i ponad 660 komentarzy. Pewnie dla niektórych to co ja dotychczas osiągnęłam to nic, ale dla mnie to ogromny sukces. Mam nadzieje, że z biegiem czasu będzie coraz więcej obserwatorów, wyświetleń i przemiłych, pobudzających do pracy komentarzy. Zakładając bloga nie wiedziałam, że to potrafi tak wciągać. Nie mogę się doczekać kiedy wrócę do domu ze szkoły i zobaczę czy przybył jakiś komentarz, obserwator i o ile więcej na liczniku jest wyświetleń. Cieszę się, że założyłam bloga i chętnie poleciłabym innym aby też to zrobili. Może na samym początku nie jest to takie ekscytujące, ale później gdy osiągniesz choć mały sukces, wystawiam sobie następny cel, a gdy do niego dotrzesz chcesz skakać z radości, a to daje ogromną motywację do dalszej pracy, aby tych osiągnięć było coraz więcej. 

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam czytać Twojego bloga ♥ To sama przyjemność :)
    Gratuulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :)
    1D ♥

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i cieszę się razem z Tobą :) Tak blogowanie bardzo wciąga :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :***
    mi brakuję tych 3 >< kurcze, czekam i czekam :D
    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Tak najgorsze jest to gdy brakuje tych kilku. :dd

      Usuń
  5. Super :))) Gratuluję!!!
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i życzę Ci żeby było ich więcej.
    Chociaż na pewno będzie bo masz świetnego bloga ;)

    milka966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację <3 Zyczę ci kolejnych 100 obserwatorów :*
    Zapraszam oto-nowa-scena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do LBA .
    Więcej informacji na : s-pineczka.blogspot.com
    Gratuluję ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, niesamowite :D Ja też dopiero co zaczęłam i chciałabym kiedyś dobić do tej magicznej 100 :D Aż się uśmiechnęłam czytając jak się cieszysz :-) Powodzenia dalej!

    pozdrawiam
    Crystal's Charm Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję bardzo takich wyników i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje :)
    co powiesz na wspolna obserwacje bedzie mi bardzo milo ,bardzo bym cie rowniez prosila o jeden kliczek w choies baner albo link na moim blogu bardzo by mi to pomoglo :*oczywiscie jesli to nie problem dla ciebie
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz już 103 ;)

    Obserwuje i liczę na rewanż :P
    http://dorte-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę :c gratulacje :*
    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz dziękuje, motywuje mnie on do dalszej pracy :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.