piątek, 27 grudnia 2013

Czemu tak krótko???

Hejka. I już po świętach. Czemu one są takie krótki? Teraz czekamy na Sylwestra i Nowy Rok. Może w następny post pojawi się właśnie na ten temat. Może niektórzy ciesz się, że święta się skończyły, ale ja nie. Uwielbiam gdy moja rodzina jest razem i gdy mój dom jest pełen gości tej magicznej atmoswery. Ale pewnie jeszcze nieraz się to powtórzy. Te święta  zaliczam do udanych, choć niebyły takie jak dotychczas. 

A jak święta to też prezenty, bardzo się ciesze z tego co znalazłam pod choinką. A mianowicie z: 
  • słuchawek nausznych, bardzo je chciałam dostać i są...cudne *_*, 
  • mp3, przyda się do słuchawek bo zmieści się więcej muzyki niż na telefonie,
  • szczoteczki elektrycznej do zębów, może pomyślicie , że to trochę dziwne ale z niej też ogromnie się ciesze,
  • pendrive, nie miałam go dotychczas i  bardzo mi się przyda,
  • spódniczka i bluzka też są piękne i oczywiście cuchów nigdy nie za dużo,
  • dezodorant i  żel pod prysznic, przyda się,
  • chusta , idealna jako dodatek w ciepłe dni,
  • i oczywiście słodycze, i pieniądze
A wy co dostaliście pod choinkę, chwalić się w komentarzach. :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Za każdy komentarz dziękuje, motywuje mnie on do dalszej pracy :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.